Makeblock garantija

  1. Kiekvienos parduodamos prekės pagrindinės savybės yra nurodomos prekės aprašyme.
  2. Makeblock prekėms suteikiama dvylikos (12) mėn. gamintojo garantija nuo datos, kai jas įsigijo galutinis vartotojas (toliau – „Garantinis laikotarpis“).
  3. Garantija suteikiama visoms konstruktoriaus komplekte esančioms dalims ir komponentams, kurie nurodyti komplektacijoje.
  4. Garantiniu laikotarpiu UAB „Magveda“ pašalins prekės trūkumus arba nemokamai pakeis prekę ar jos dalis, turinčias trūkumų.
  5. Gamintojo garantiniai įsipareigojimai galioja, jeigu: 5.1. nepažeistos prekės eksploatavimo sąlygos, kurios nurodytos prekės naudojimo instrukcijoje; 5.2. nebuvo padaryta žala dėl išorinio poveikio - kritimo, sutrenkimo, sušlapinimo ar kito netinkamo naudojimo atvejus; 5.3. sutrikimas atsirado ne dėl natūralaus susidėvėjimo.
  6. Sutaisytai ar pakeistai prekei garantija negali būti pratęsiama ir bus taikoma likusį Garantinio laikotarpio laiką.
  7. Informacijai, esančiai informacijos nešikliuose, garantija netaikoma. Išlaidos dėl duomenų praradimo ar atstatymo nepadengiamos.
  8. Originalios programinės įrangos įdiegimas iš naujo arba įrenginio programavimas (pirkėjo pageidavimu) yra laikomas papildoma pirkėjo užsakyta paslauga ir gali būti apmokestinamas.
  9. Susidūrus su techniniais ar programiniais nesklandumais, pirmiausia rekomenduojame užduoti klausimą Makeblock benduomenės forume: https://olab.lt/c/pagalba. Tai konstruotojų ir išradėjų forumas - jame galite sutikti bendraminčių, kurie Jums kilusį uždavinį ar nesklandumą jau yra išsprendę. Tokiu būdu galėsite greitai gauti atsakymą ir prisidėti prie kitiems vartotojams iškilusių klausimų sprendimo.
  10. Prekes garantiniam aptarnavimui pristatykite į UAB „Magveda“, adresu *Savanorių pr. 66-211/3, 44175 Kaunas**. Pateikdami prekę garantiniam aptarnavimui, būtinai pateikite prekės pirkimo dokumentą (PVM sąskaitą faktūrą) ir užpildytą Garantinio aptarnavimo aktą, kurį galite rasti čia: https://i.magveda.eu/music-robot-kit-v2-0-with-electronics
  11. Visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu garantiniam aptarnavimui, padengia pirkėjas.
  12. Garantinio aptarnavimo teikimo metu dėl gamintojo kaltės atsiradę gedimai šalinami per šiuos terminus: 12.1. per 14-21 dienų nuo prekės perdavimo garantinį aptarnavimą atliekančiam servisui; 12.2. per 72 dienas, jei garantiniam remontui atlikti būtina detalė turi būti pristatyta iš užsienio. Visais atvejais garantinį aptarnavimą siekiama atlikti per kuo trumpesnį laiką.